Skranke

    Viser 1–12 af 44 resultater

    Jysk Møbelfabrik er leveringsdygtige i et bredt og flot udvalg af skranke. Disse kan med fordel bruges som receptionsskranke i kontorets-, hotellets- eller servicevirksomhedens kundemodtagelsesområde. I de fleste situationer er førstehåndsindtrykket vigtigt, og især når det handler om potentielle aftaler med kunder, leverandører eller samarbejdspartnere.

    Gå på opdagelse i hele vores udvalg af skranke herunder. Skulle der opstå behov for hjælp eller et skarpt tilbud, skal du ikke tøve med at kontakte os. ✅

  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Se mere
  • Sæt stemningen i receptionen med skranke

    Hvorfor er receptionsområdet og dennes skranke vigtige? Som mennesker er vi indrettet således, at vi inde for de første sekunder vi ser noget eller nogen, allerede har skabt os en mening og en holdning. Derfor er det særdeles vigtigt, at man som virksomhed gør sit for, at denne mening bliver positiv. Et godt sted at starte er i hjertet og centrum af virksomheden – henholdsvis modtagelsesområdet på kontoret eller receptionsområdet i servicebranchen. Det er selvfølgelig oplagt at området udstråler professionalitet, og at der er en smilende og imødekommende medarbejder ved en skranke til at modtage vedkommende.

    Dog er det mindst ligeså vigtigt at der er en hvis form for hygge og behagelig stemning, sammensmeltet med god duft, hygiejne og professionalisme. Vælg derfor skranke til din reception der stemmer overens med indretningsstilen på det øvrige kontor eller hotel. Når først den gode stemning er sat, forventes det at det fortsætter sådan i hele bygningens øvrige lokaler. Hold derfor en ensformig stil hele vejen igennem, men uden at det bliver for klinisk, opstillet og ”kedeligt”.

    Overvej finish og ergonomi ved valg af skranke

    I virksomheder hvor der er godt gang i hjulene, og mange personer passerer gennem receptionen som de bevæger sig til og fra virksomheden, er det naturligt at inventaret, herunder skranke, udsættes for megen brug og slid. Yderligere vil grundig daglig rengøring også i længden slide på især overfladerne på skranke. Derfor er det vigtigt, at man ikke kun vælge receptionsskranke ud fra ønsker til udseende, men også ud fra rent praktiske foranstaltninger.

    Ergonomi bør også spille en stor rolle, når det kommer til valg af skranke og dertilhørende stole og andre møbler. Den eller de medarbejdere der har deres daglige gang ved receptionsskranken, bør have møbler til rådighed der er så ergonomiske som muligt. Skranken de modtager kunder ved bør passe nogenlunde i højden, således at de ikke skal bukke eller strække sig mange gange dagligt. Desuden gør det det også nemmere og mere professionelt for kunden, at det er nemt at få kontakt med receptionisten.

    Når receptionisten har brug for at sætte sig og tage imod telefonopkald eller lave arbejde på en eventuel computer, bør skranken også have en form for skrivebordsfunktion, og derudover en tilhørende ergonomisk kontorstol. På denne måde er der sørget for det hele: Professionelt og positivt førstehåndsindtryk, råd tråd i virksomhedens indretning og ergonomi og hygiejne er i top.

    Få hjælp til indretning med skranke i receptionen

    Det er uden tvivl en stor beslutning at vælge skranke og andre møbler til receptionen. Derfor står vi altid til rådighed, hvis der skulle opstå behov for vejledning og rådgivning om indretning og valg af gode, ergonomiske møbler. Vi har også mulighed for at lave skranke ud fra mål og design ønsker. Kontakt os på telefon 70 23 62 32 eller på mail@jyskmobelfabrik.dk, og få et skræddersyet tilbud.